duminică, 2 martie 2008

Editorial - Draga Baba a primaverii

Draga Baba a primaverii,



On your day, am cateva dorinte pe care as vrea sa le afli. Asadar, imi doresc:

- fericire, draga Baba! Stiu ca este una dintre cele mai grele cerinte, dar promit ca restul vor fi mai modeste. Ce inteleg eu prin fericire? Adica sa fiu iubita asa cum merit, adica mult de tot, sa-i am pe cei dragi alaturi, sa fiu sanatoasa, energica si sa am mereu ceva frumos de oferit. Tata sa fie sanatos si sa aiba multa rabdare cu mine si cu cei din jurul meu, mama sa fie la fel de puternica si de curajoasa ca pana acum. Sa am un serviciu la care sa merg cu placere..prietenii prieteni si colegii colegi. Asta inseamna fericire pentru mine!
- sa ma simt la fel de tanara. Cu alte cuvinte, nu-mi sadi riduri, nu-mi aduce fire de par alb. Putina intelepciune, atentie si intuitie nu mi-ar strica!
- o casa numai a mea. Un dulap mare...multe etajere pentru cosmetice..cosulete pentru bijuterii..un pat imens si pufos...
- imi mai doresc ceva, stii tu bine ce. Si mai stie si EL.



Niciun comentariu: